Όσο ζούμε μαθαίνουμε,Διδάσκουμε και Διδασκόμαστε!

Welcome.

Live-Learn-Teach-Learn-Live!
or (in Greek)
Όσο ζούμε μαθαίνουμε,Διδάσκουμε και Διδασκόμαστε!
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Πως αξιολογείται η επίλυση ενός προβλήματος ή η απάντηση ενός θεωρητικού θέματος στις γραπτές εξετάσεις .

1. Η επίλυση ενός προβλήματος, βαθμολογείται με την ανώτατη βαθμολογία όταν ικανοποιεί τα ακόλουθα:
α) έχει σωστή αφετηρία και λογική επεξεργασία
β)περιέχει σωστή και επαρκή αιτιολόγηση
γ)φθάνει σε ορθό αριθμητικό αποτέλεσμα συνοδευόμενο από τις σωστές μονάδες μετρήσεως.
δ) περιέχει τα απαραίτητα σχήματα που πρέπει να είναι και σωστά και πλήρη
ε) χαρακτηρίζεται από σαφήνεια και ακριβολογία

2. Κατά τη βαθμολογία ενός προβλήματος λαμβάνονται υπόψη ως θετικά στοιχεία τα εξής:
α) η ορθή αφετηρία και η μέχρι ενός σημείου (έστω και όχι μέχρι τέλους) ορθότητα στην επεξεργασία ή η ορθότητα στην επεξεργασία μόνο σε ορισμένα σημεία που πάντα αποτελούν τμήμα μιας ορθής διαδικασίας επίλυσης του προβλήματος.
β) η σωστή αφετηρία , μόνο εφόσον θα μπορούσε να οδηγήσει σε σωστό αποτέλεσμα. Η εκτίμηση φυσικά θα είναι ανάλογη.
γ) τα σωστά και πλήρη σχήματα που κρίνονται χρήσιμα για την ορθή επίλυση του προβλήματος
δ) το αποτέλεσμα ενός προβλήματος ΔΕΝ λαμβάνεται υπόψη, όταν δεν δικαιολογείται από την πορεία της επίλυσης που αναφέρεται στο γραπτό ή όταν το αποτέλεσμα αναγράφεται χωρίς να προηγείται η ανάλογη επεξεργασία.
ε)κατά τη βαθμολογία δεν λαμβάνεται υπόψη η προσπάθεια επίλυσης ενός προβλήματος, όταν έχει λανθασμένη αφετηρία και ακολουθεί εσφαλμένη πορεία. 

3. Οι τύποι που χρησιμοποιούνται στις απαντήσεις σε θέματα θεωρίας ή στις επιλύσεις των προβλημάτων :
α)αν εμπεριέχονται στα εγκεκριμένα διδακτικά βιβλία ,δεν χρειάζονται απόδειξη ,εκτός αν αυτό ζητηθεί.
β) αν δεν εμπεριέχονται στα εγκεκριμένα διδακτικά βιβλία, χρειάζονται απόδειξη.
4. Η απάντηση σε θεωρητικό θέμα λαμβάνει την ανώτατη βαθμολογία , όταν ανταποκρίνεται στις ακόλουθες απαιτήσεις:
α)έχει αναπτυχθεί με πληρότητα ,σύμφωνα με το περιεχόμενο του εγκεκριμένου διδακτικού βιβλίου
β)δεν περιέχει επιστημονικά σφάλματα
γ)περιέχει τα απαραίτητα πλήρη και ορθά σχήματα
δ)χαρακτηρίζεται από σαφήνεια και ακριβολογία
ε) παρουσιάζει ορθή δομή στη σειρά των νοημάτων

No comments: